Agentiile de PR se repozitioneaza spre digital

Agentiile de PR se repozitioneaza spre digital
22 Sep 2016

“Schimbarea tehnologica rapida spre pachete de date si un model de marketing avand focus pe digital obliga agentiile de PR sa se repozitioneze”, a declarat Sir Martin Sorrell, CEO WPP, citat de The Holmes Report.

Sorrell afirma ca “definitia creativitatii s-a extins” datorita efectului democratic al traficului de date. “Agentiile noastre de PR si de PA (Public Affairs – n.r.) discuta acum despre comunicare integrata si incearca sa se repozitioneze in urma cresterii masive a importantei digitalului si internetului, in general”. 

“Mijlocul a devenit mai important decat mesajul”, a mai spus Sorrell, “intr-o epoca in care am trecut de la planificare creativa de tip ‘Mad Men’ la comunicare ce incepe exclusiv cu date”.

In acest context, agentiile de PR trebuie sa-si regandeasca rolul traditional. Una dintre prinicpalele intrebari pe care trebuie sa si-o puna managementul din PR este “cat de integrat trebuie sa fie PR-ul”, e de parere Sorrell. El considera ca digitalul ajuta mult PR-ul, in special in masurare si evaluare, ocazie cu care a spus ca grupul pe care il conduce “crede mai mult in motoare de cautare decat in retele sociale”. De altfel o buna parte bugetului de media pe care il gestioneaza WPP – estimat undeva la 80 de miliarde de dolari – se duce mai mult pe Google, decat pe Facebook sau Twitter, afirma Sorrell.

Sursa foto: Shutterstock

 

share

PReach

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

v2