PR-ul ar trebui să conducă activitatea de social media în companii

PR-ul ar trebui să conducă activitatea de social media în companii
24 Nov 2015

Peste 51% dintre managerii intervievați de The Creative Group au declarat că PR-ul companiei ar trebui să supervizeze comunicarea în rețelele sociale, publicitatea și marketingul organizației, scrie The Holmes Report. Procentul executivilor care cred asta a crescut semnificativ – 39% – de la ultimul studiu similar, făcut în 2013.

“Social media pot afecta reputația companiei, deci e logic ca departamentul să fie strâns legat de cel al relațiilor publice,” spune Diane Domeyer, director executiv la The Creative Group. 

Aproximativ 28% dintre cei intervievați consideră că departamentul de marketing ar trebui să se ocupe de social media, în timp ce 9% cred că această activitate ține mai degrabă de customer service. Ambele procente sunt mai scăzute decât în studiul din 2013.

5% dintre subiecți cred că de social media ar trebui să se ocupe proprietarul sau CEO-ul companiei.

share

PReach

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

v2